BIADAP!! LELAKI HINA MELAYU SEBULAN KEBULUR BILA RAYA MACAM ANJING MAKAN


Admin dikongsikan dengan sekeping gambar dimana apabila dibaca akan menimbulkan kemarahan orang melayu islam di negara tercinta kita ini. Satu status bagi admin yang sangat kurang ajar kepada kita umat Islam di negara Malaysia tercinta ini telah dimuatnaik di laman sosial facebook oleh Smallfield Benjamin.

Smallfield Benjamin ini dengan berani dan angkuhnya, tanpa ada rasa horrmat dengan agama lain telah membuat status berikut di laman facebook :

" Kcian i tgk bdk2 melayu 1 bln x mkn kbulur btl bila dh raya mcm anjing mkn haha...tu lh islam ni ajaran sesat ade kh x bg mkn haha...posa lh kunun tw2 ajaran b#bi muhammad sial...fuck islam!!
Fuck pkgm !
Fuck pekida !
Fuck melayu !
Fuck double 7 ! "

Jelas status tersebut menghina Melayu, Islam, Nabi Junjungan Muhammad SAW, malah PKGM, PEKIDA & Double 7 juga turut terlibat dalam status penghinaan tersebut

Admin cuba membuat carian akaun Fb Smallfield Benjamin ini namun gagal.

Admin tertanya-tanya mengapa belakangan ini penghinaan kepada agama Islam semakin menjadi-jadi di negara tercinta kita ini?adakah kerana belum ada lagi undang-undang tegas yang dilaksanakan kepada penghina-penghina seperti ini sehinggakan mereka sangat berani membuat status sebegini??

Sedangkan Kita sebagai rakyat Malaysia telah mengetahui bahawasanya Islam Agama Rasmi Negara MALAYSIA

Sebelum ini juga Admin ada membuat satu post juga menghina umat Islam dan Admin menyokong tindakan Datuk Khairy Jamaluddin untuk mengenakan tindakan undang-undang kepada penghina-penghina ini. - togehsegar.blogspot