Pengetua Kantoi Dirakam Pelajar Menjadi Viral Di Laman Sosial.


PENGETUA DITANGKAP LAKUKAN AKSI SUMBANG TERHADAP GURU MATEMATIK | DAHLAH kantoi ditangkap pelajar ketika sedang melakukan s3ks oral terhadap seorang stafnya, seorang pengetua di sebuah sekolah menengah mengugut pelajarnya bahawa dia akan mengambil tindakan mahkamah selepas video s3ksnya menjadi viral di Internet.

Drago Kamenik, 41, ditemui dalam keadaan sedang melakukan s3ks oral terhadap guru matematik, Manja Mertelj selepas pelajar tersebut terdengar bunyi mencurigakan dalam sebuah kelas yang kosong.

Pengetua tersebut yang risau dengan penyebaran video itu terus mengugut untuk menyaman pelajarnya yang telah memuat naik video itu di laman sosial sehingga menjadi viral.

“Kami terdengar bunyi bising dan nampak ada orang sedang melakukan s3ks di dalam kelas yang kosong.

“Pada mulanya kami menyangkakan pelajar lain yang sedang melakukan perkara itu, namun terkejut selepas menyedari pasangan itu adalah cikgu matematik dan pengetua sekolah kami,” kata salah seorang pelajar yang ternampak kejadian memalukan itu.

Drago, yang sudah berkahwin dan mempunyai dua cahaya mata, bermati-matian mengatakan video tersebut adalah palsu dan sudah membuat laporan kepada polis berhubung penyebaran video tersebut.

“Lelaki dalam video itu bukan saya, ianya telah diedit,” katanya.

Pelajarnya bagaimana tidak mempedulikan amaran pengetua mereka, malah menambah akan memuat naik keseluruhan video sekiranya keadaan memaksa mereka kelak.

“Kami boleh sahaja nak muat naik keseluruhan video tersebut tetapi saya rasa semua orang percaya dengan kesahihan video kami,” kata pelajar yang merakam video tersebut.