FENOMENA SALJI DI INDONESIA DAN FILIPINA KEJUTKAN SAINTIS


Kehadiran salji di Mesir dan beberapa negara arab lain mendapat perhatian seluruh dunia. Vietnam juga turut dilanda salji.ringan di sebahagian negaranya.  

Sebenarnya Indonesia juga pernah dilanda salji pada 10 Ogos tahun lalu (2013). Ia berlaku lebih awal daripada apa yang berlaku di Mesir, dan Vietnam.

Adakah ini petanda yang bakal membenarkan kajian yang menyatakan daratan akan berpindah arah.

Ramai menduga perkara aneh ini adalah petanda kiamat. Imam Masjidil haram tidak ketinggalan tetapi hujah yang dikeluarkan oleh imam masjidil haram itu disangkal Dr Asri. Dr Asri menyatakan negara arab yang dimaksudkan dalam hadis rasul ialah negara-negara di Semenanjung Arab.

Kanada pula dilanda salji tebal di bahagian utara negara tersebut. Sekeping gambar menunjukkan salji yang berketebalan sekurang-kurangnya 30 kaki di kiri dan kanan sebuah jalanraya.

Amerika pada masa yang sama mengalami cuaca sejuk melampau dengan suhu negatif 50darjah Celcius di beberapa tempat. Niagara Fall membeku. Tasik Michigan menjadi lautan ais.

Ramai mendakwa perkara aneh ini adalah petanda kiamat. Imam Masjidil haram tidak ketinggalan tetapi hujah yang dikeluarkan oleh imam masjidil haram itu disangkal Dr Asri. Dr Asri menyatakan negara arab yang dimaksudkan dalam hadis rasul ialah negara-negara di Semenanjung Arab.





0 Response to "FENOMENA SALJI DI INDONESIA DAN FILIPINA KEJUTKAN SAINTIS"

Post a Comment