Isteri Johan Ozlyn jawab isu gambar Johan lama sujud ketika bersolat !


Isteri Johan Ozlyn jawab isu gambar Johan lama sujud ketika bersolat ! |  Komen daripada Ozlyn mengenai isu tersebut. Ini sudah lumrah sebagai selebriti popular ada sahaja isu yang dipersoalkan oleh peminat atau orang ramai yang mengenali mereka , ini lah yang berlaku kepada selebriti popular Johan dan isteri Ozlyn.

Namun bagi mereka itu adalah perkara biasa dan itu adalah hak mereka untuk membuat sesuatu perkara di laman sosial mereka peminat tidak sepatutnya memberi komen negetif terhadap apa yang mereka lakukan.
Jika anda seorang peminat tegar Johan, sudah pasti akan sedia maklum bahawa laman Instagramnya dipenuhi dengan foto bersama isteri dan anaknya.

Bagaimanapun, semalam laman Facebook dipenuhi dengan cerita daripada beberapa blog gosip yang mendakwa kononnya pelawak terkemuka tanah air, Johan Raja Lawak telah tertidur ketika sedang bersolat.
Berasa hairan dengan kisah itu, penulis lantas membaca artikel tersebut yang turut menuduh bahawa isterinya, Ozlyn telah membuka aib Johan apabila sengaja memuat naik foto tersebut di laman Instagram, namun Ozlyn enggan mengambil kisah mengenai perkara tersebut.


Admin sangat kagum dengan Ozlyn dan Johan mereka enggan mempedulikan fitnah orang, Ozlyn turut berkata bahawa dia kini bahagia melayari rumahtangganya bersama Johan dan juga bergelar ibu kepada 3 orang puteranya. Credit Oh Bulan