Nana Mahazan Mengamuk Setelah Memuat Naik Sekeping Gambar Laman Sosial

Menerusi laman sosial akaun instagram milik bekas pelajar Akademi Fantasia dan juga bekas DJ radio Era, Nana Mahazantelah menyatakan ketidak puasan hati terhadap seorang pengikut instragamnya yang merupakan seorang perempuan bernama Maisarah Suraya Fatin.

Pada ketika itu Nana Mahazan telah memuat naik gambar dia mengenakan skrit pemberian oleh @nyonya_mansur . Dengan tidak semena-mena wanita terbabit telah pun melabelkan anak kepada Nana Mahazan sebagai 'squirrel' atau dalam bahasa melayu tupai.

Walaubagaimanapun, komen yang ditulis oleh Maisarah Suraya Fatin tersebut telah dibuang oleh Nana Mahazan juga sudah di block dari akaun instagram beliau. Tindakan wanita tersebut telah mengundang rasa kurang senang diantara peminat-peminat Nana sendiri.

Malah perbuatan melabelkan Althea iaitu anak perempuan Nana sebagai tupai turut menyentuh ramai sensitiviti seorang ibu yang mempunyai anak. Tindakan Maisarah Suraya Fatin tersebut sekali gus melambangkan sikap tidak sopan.

Untuk Nana tabahkan hati mungkin wanita tersebut cemburu melihat kebahagian keluarga yang dimiliki oleh Nana, malah anaknya itu sangat bijak dan petah berbahasa inggeris. Bagi peminat Nana terus lah meyokong Nana.

Antara bukti yang menyebabkan Nana berang serta gambar dari Fb Maisarah Suraya Fatin. Tak baik mengutuk dan mengelar anak orang kalau anak anda digelar sebegitu apa peraasan anda? Pada wanita terbabit silalah mohon maaf pada Nana.





Inilah dia Maisarah Suraya Fatin yang melabelkan Althea sebagai tupai.
Link Fb : https://www.facebook.com/maisarah.s.fatin?fref=ts