Sekarang ni dah jadi trend untuk membeli-belah menerusi atas talian sahaja kan? Sesetengah orang berpendapat bahawa ia lagi mudah dan menjimatkan masa.
Mana taknya, anda tak perlu nak tempuh jalan jam, tak perlu berpusing satu shopping mall untuk cariparking dan tak perlu untuk angkat barang berat-berat. Hanya dengan klik dan klik, semua barang akan dihantar terus ke rumah.
Tapi, setiap perkara mesti ada keburukannya. Terkini, pengacara popular, Awal Ashaari nampaknya dah naik angin dengan perkhidmatan online department store, Lazada yang telah membatalkan pesanannya.
Ini bukan kali pertama ya pihak Lazada membatalkan pesanan Awal, tetapi merupakan kali kedua dalam masa sebulan. Patutlah pun Awal naik berang.
Rasanya perkara ini perlu diberi perhatian oleh pihak pengurusan Lazada supaya pembeli tidak hilang kepercayaan terhadap mereka. Al-maklumlah, Awal boleh dikatakan sebagai seorang selebiti yang agak berpengaruh juga.
Mana taknya, anda tak perlu nak tempuh jalan jam, tak perlu berpusing satu shopping mall untuk cariparking dan tak perlu untuk angkat barang berat-berat. Hanya dengan klik dan klik, semua barang akan dihantar terus ke rumah.
Tapi, setiap perkara mesti ada keburukannya. Terkini, pengacara popular, Awal Ashaari nampaknya dah naik angin dengan perkhidmatan online department store, Lazada yang telah membatalkan pesanannya.
Ini bukan kali pertama ya pihak Lazada membatalkan pesanan Awal, tetapi merupakan kali kedua dalam masa sebulan. Patutlah pun Awal naik berang.
Rasanya perkara ini perlu diberi perhatian oleh pihak pengurusan Lazada supaya pembeli tidak hilang kepercayaan terhadap mereka. Al-maklumlah, Awal boleh dikatakan sebagai seorang selebiti yang agak berpengaruh juga.